Ana Sayfa Gündem Siyaset Ekonomi Asayiş Eğitim-Bilim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Dünya Haber Yorum Spor Yerel Haberler Teknoloji Kim Kimdir?
Bakan Şimşek: Türkiye, Ekonomik Dönüşümde Kararlılıkla İlerliyor
Bakan Şimşek: Türkiye, Ekonomik Dönüşümde Kararlılıkla İlerliyor
EPDK, 2025 Yılı İçin Enerji Piyasası Ücretlerini Belirledi
EPDK, 2025 Yılı İçin Enerji Piyasası Ücretlerini Belirledi
MEB, İlkokul Öğrencilerine Yönelik Yeni Fasikülleri Yayınladı
MEB, İlkokul Öğrencilerine Yönelik Yeni Fasikülleri Yayınladı
DEAŞ Operasyonunda 10 Şüpheli Tutuklandı
DEAŞ Operasyonunda 10 Şüpheli Tutuklandı
FETÖ Operasyonunda Gri Kategoride Aranan Çift Yakalandı
FETÖ Operasyonunda Gri Kategoride Aranan Çift Yakalandı
HABERLER>TEKNOLOJİ
23 Aralık 2021 Perşembe - 17:19

Dijital pazarlama sektörü 2022 yılında yüzde 35 büyüyecek

Pandemi ile birlikte yıldızı parlayan sektörlerin başında gelen dijital pazarlama sektörü, son 2 yıldır her yıl ortalama yüzde 30 oranında büyüme kaydetti.

Dijital pazarlama sektörü 2022 yılında yüzde 35 büyüyecek

Pandemi ile birlikte yıldızı parlayan sektörlerin başında gelen dijital pazarlama sektörü, son 2 yıldır her yıl ortalama yüzde 30 oranında büyüme kaydetti. 2021 yılı ilk 6 ayında dijital reklam harcamalarının 3.2 milyar TL’ye ulaştığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “2021 yılının ilk çeyreği itibariyle özellikle e-ticaret siteleri için hacmi yüksek bir yılın başlangıcı oldu. Ardından kapanmalarının kalkmasıyla birlikte özellikle turizm sektörü, dijital reklam yatırımlarını artırdı. Oteller, turizm acentaları, hava yolu ve kara yolu taşımacılığı yapan şirketler, 2021 yılında dijital reklam harcamalarını önceki döneme göre yüzde 80 artırdı. 2022 yılında özellikle eğitim, perakende ve gayrimenkul sektörlerinin dijital pazarlamaya daha çok yatırım yapacağını düşünüyoruz. Dijital reklam alternatiflerinin artacağı 2022 yılında, sektör yüzde 35 oranında büyüme sağlayacak” dedi.2020 yılında büyük bir ivme kazanan dijital pazarlama sektörü, 2021 yılında da bu artışı sürdürdü. 2021 yılı ilk 6 ayında 3.1 milyar TL’ye rakama ulaşan dijital pazarlama yatırımları, özellikle oteller, turizm acentaları, hava yolu ve kara yolu taşımacılığı yapan şirketler özelinde arttı.
 
“Dijital reklamlar satışları yüzde 30 artıracak”
 
2021 yılının ilk çeyreği itibariyle özellikle e-ticaret sitelerinin dijital reklam harcamalarını artırdığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Kapalı ve kalabalık ortamlara girmeye çekinen kitle sayesinde artan e-ticaret satışları, şirketlerin dijital reklama yönelmelerini sağladı. Aynı zamanda kapanmalarının kalkmasıyla birlikte pandemiden en çok zarar gören turizm sektörü, bu açığını kapatmak adına dijital pazarlama alternatiflerini tercih etti. 2021 yılında turizm sektörünün yüzde 50 oranında artan dijital reklam harcamalarının, 2022 yılında da devam edeceğini öngörüyoruz” dedi.2022 yılında dijital pazarlama sektörünün yüzde 35 oranında büyüme sağlayacağını söyleyen Kaplan, “2 yıldır istikrarlı şekilde büyüme kaydeden sektör 2022 yılında da bu büyümeyi sürdürecek. Önümüzdeki yıl özellikle eğitim, gayrimenkul ve perakende sektörlerinin büyük bir atağa geçeceğini düşünüyoruz. Google araştırmasına göre, 2022 yılında dijital reklam stratejileri ve akıllı reklam teknolojileri sayesinde dijital reklamların satışa etkisinin yüzde 30 oranında olacağı öngörülüyor. Bu yüzden 2022 yılında dijital pazarlama sektöründe rekor büyüme rakamlarına ulaşacağı bir yıl olacak” dedi.
 

Hibya Haber Ajansı

 
Piyasaların yönü
 
Bilim ve Sanat Merkezleri yaygınlaşıyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Araç fiyatları yerinde durmuyor
Dolar, avro derken araç fiyatlarında yaşanan yüzde 40'lık artış, otomobilleri ...
Askeri Lojistik ve Destek Zirvesi başladı
Türkiye’nin yerli ve milli gücü savunma sanayisi, bu yıl ilk kez hayata ...
Engelli bireyler için dijital erişilebilirliğin önemi
Salgın şartlarında sorunsuz operasyonlar yürütmek için kullanımı kolay ...
 
İkinci elde bekle-gör dönemi
İkinci elin önemli oyuncularından Otomerkezi.net, sıfır kilometre otomobildeki ...
Black Friday'da paravan sitelere dikkat
E-ticaret sektörünün ve indirimli alışveriş yapmak isteyen tüketicinin ...
Teknoloji bağımlılığının önüne geçebilmek için öneriler
Pandemiyle birlikte artan teknoloji kullanımı, teknoloji bağımlılığını da gündeme getirdi.
 
Araç muayenesinden önce ve sonra bilmeniz gereken 5 şey
Trafik muayenesi ya da yaygın kullanımıyla araç muayenesi, trafikte yer ...
Ortadoğu'da 6 yıllık siber casusluk kampanyası ortaya çıktı
Kaspersky, İran'da Farsça konuşan kişilere yönelik uzun süredir devam ...
Dünyada yalnızca 210 kişi sahip olabilecek
Teknolojisini ve ilhamını motor sporlarından alan “Rapide AMR”, yalnızca ...
 
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
ANKET
Türkiye'nin aktif dış politikasını nasıl buluyorsunuz?

Doğru Buluyorum
Yanlış Buluyorum
Fikrim Yok

Sonuçları göster Anket arşivi
ARŞİV
Ana Sayfa Gündem Siyaset Ekonomi Asayiş Eğitim-Bilim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Dünya Haber Yorum Spor
KünyeKünye FacebookFacebook TwitterTwitter Günün HaberleriGünün Haberleri